Posted in POLSKI, Praktyczny przewodnik

Grupa wsparcia

Utworzyłam na Facebooku grupę wsparcia dla osób, których doświadczenie zgadza się z moim i chcą odkrytym przeze mnie sposobem pokonać Candidę, a mają dodatkowe pytania i wątpliwości. Grupa jest tajna, tzn. nikt z zewnątrz nie widzi zamieszczanych tam postów, ani kto do niej należy, ani nawet nazwy grupy – chodziło mi o to, żeby każdy mógł zachować prywatność i czuć się bezpiecznie. Żeby znaleźć się w grupie, trzeba albo wysłać do mnie wiadomość ze strony tego bloga (zakładka Contact), albo bezpośrednio znaleźć mnie na Facebooku (Alicja Zdańkowska, Krapkowice) i wysłać wiadomość prywatną z prośbą o dołączenie do grupy.  Ma to być miejsce, gdzie można zadawać pytania, dzielić się uwagami i doświadczeniem, uczyć się na cudzych błędach i sukcesach, dyskutować, nawzajem wspierać i inspirować. Dla mnie będzie to spore ułatwienie i oszczędność czasu ze względu na to, że nie będę musiała każdemu odpowiadać na te same pytania osobno. Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy podjęli wyzwanie 🙂

Author:

I like to know WHY. It makes me a conscious creator of my life. Lubię rozumieć DLACZEGO. To sprawia, że mogę mieć wpływ na własne życie.

Leave a Reply

